![]() |
Test
My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini
GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI GEORGE SODINI |
The vertical lines of spaces in the first part of your post are pretty fucking cool.
|
My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini My name is George Sodini
|
Interesting...
|
Quote:
above one another--align, a typographic anomaly arises. The result (in typography) is known as vertical rivers. The effect seen in d3v's posts happens of proportionally spaced elements juxta- posed alongside one another in left-aligned text. |
exactly.
|
Quote:
|
Juxtaposed - placed side by side.
|
Quote:
|
Definition.
|
Quote:
|
If the hell freezes over, I take full responsibility.
|
Quote:
|
Crisis averted.
|
Quote:
|
All times are GMT -6. The time now is 05:04 AM. |