In one or two threads I have made some remarks about Kuja's #1 being a loser for having 300+ posts in less than a month. I would like to apologize to all of the people who make useful and inciteful posts and get that many posts; it doesn't make you a loser. Having said that, Kuja, sorry but this apology is not directed to you because I have read about ten or so posts of yours that are actually useful or.... intriguing... So sorry everyone else, I am sure you didn't take it to heart, but being called a loser is not cool...
lol time ago i was the leader with about 700 but cg K_A
I, S, A zum R wer von euch denkt hier er könnte mehr, als die Berliner Bären? Adrenalin Musik direkt aus Kreuzberg!
Ich mache harte Musik auf harte Beats, wie diesen hier. Hinter mir Untergrundkrieger die mit mir maschieren als Team! Seit Jahren seh ich sie alle an uns vorbeiziehen, erst Savas dann Aggro, es ist Zeit für?! ADRENALIN!!!
nope only for the last 30 days or so change to night vision and you'll find this
I, S, A zum R wer von euch denkt hier er könnte mehr, als die Berliner Bären? Adrenalin Musik direkt aus Kreuzberg!
Ich mache harte Musik auf harte Beats, wie diesen hier. Hinter mir Untergrundkrieger die mit mir maschieren als Team! Seit Jahren seh ich sie alle an uns vorbeiziehen, erst Savas dann Aggro, es ist Zeit für?! ADRENALIN!!!
Heh, I was just looking at the stats, and previously, I was very impressed with KA's referral number... That is, until I just saw that like 20 of em were different Slaynish's(Slaynish9, Slaynish10, Slaynishhhhhh, etc...), and the same with Rabber(rabber12, rabber13, rabber14, etc....)...